En legend har dött

Ramon "the Diamond" Dekker, inspirationskälla och grym fighter!
Förra året fick Stefan i julklapp av mig att träna för honom. Men av olika anledningar( påsk och em) kom vi aldrig iväg, vi sköt på det och just en dag som denna känns det riktigt tråkigt!

Igår var det full rulle hela dagen:
6,30 upp å packa ihop mat å kläder för dagen
7,40 få iväg Filippa till skolan och ta Yager på promenad.
8,20 hämta Sabina å köra till Malmö
9,30-15,30 skola
16 köra hem
17,15 hemma, boxningsträning i källaren med Stefan
18,15 kasta i mig mat
18,30 privatlektion en timma, fick även öva på att använda calipern på mina härliga elever :-)
19,45 caliper och Mätning av Stefan
20-20,45 promenad med Yager
21-21,45 läxläsning
22 göra iordning mat å pack till skolan
22.15 tog puls och annat på Stefan
22.30 sova!

Idag har vi tränat hela förmiddagen i skolan, sjukt kul och svettigt!!!
Jag fick klassens skolexemplar som visat duktigt med Joseph olika övningar, Jesper :-)

Började morgonen med intervaller innan skolan. Spring 20s, vila 20s på 16km/h och incline 4*10, sen 5 st på 18km/h och sen 5st på 16 igen, effektivt som attans!!!

Ikväll blir det boxning hos Armand!

//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0