Livet i 190.....

 
Påminelser till alla mina nära & kära och övriga läsare:
GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIG TILL KAMPSPORTSGALAN:
http://www.kampsportsgalan2013.se/node/110
 
GLÖM INTE MIN DIREKTSÄNDA SM-FINAL:
SVT24 eller svt play fredag 25/1 kl:21-22
 
GLÖM INTE KOLLA IN MIN NYA SPONSOR OCH DERAS BRA ERBJUDANDEN:
www.dstrademark.se
 
KOLLA ÄVEN IN MIN NYGAMLA SPONSOR OCH DERAS GOA GREJOR:
www.mmsports.se
 
 
 
Igår var det sparring, ss-sparring dessutom....för alla som  inte vet vad det är så kör man 2 mot 1 så att säga, jag kör hela ronden och så har jag 2 st som byter varje minut pigga och fräscha.....hade ett riktigt mögigt pass, spänd och nervös, det slutade givetvis med att jag började grina (hör till vanligheterna vid sparring) men efter att jag andats en stund blev det mycket bättre, spänningarna släppte efter att jag grinat lite =)
Avslutade med 5 boxningsmits med Suma, kände mig lite awesome efter det!!!
 
Idag fick jag vila från morgontrännigen, kände mig slut igår, gråtfärdig av trötthet, det är en tuff vecka med mycket jobb och i helgen passar jag dessutom Douglas hästar, fast hästarna ligger mig varmt om hjärtat, speciellt bästaste Snuselusan <3!!!
 
Så jag hade sovmorgon ända till kl:6 sen blev det promenad med Yager, packa ihop allt inför dagen, hann njuta av en kopp te innan avfärd mot jobb.
 
Nu är det lunch på jobbet, jag äter smaskigaste omeletten på 2ägg och en skvätt mjöl, toppat med keso och bär-smakar som godaste pannkakan!!!
 
Slutar halvfem idag och då bär det av mot stallet för att mocka och pussa på Centa & Pandan, sen blir det stress till träningen som börjar 18,15.
 
Ikväll kan jag förhoppningsvis sjunka ner i soffan en stund och bara söla.
Imån blir det 190 igen, håller nybörjarpasset, sen ska jag uthärda ett sista sparringpass, stallet och rida, förbereda för Filippas kalas och middag hos Cilla & Morgan på kvällen.
 
Söndag får jag gå upp tidigt och åka till stallet, sen måste jag baka tårta och hjälpa till för kalaset som börjar 13.
 
Jag längtar tills jag kan andas ut lite, nästa vecka när det blir lite mer chillträning!
 
//JO-längtar till finaldags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0