snygg i håret!

Igår var det ledig dag och som vanligt går allt i 190knop......men sov faktiskt till nio och hade en lugn morgon med en kopp te framför tv:n innan jag rastade Yager i kylan.
 
När jag kom hem bakade jag brownies-muffins med hasselnötter, dem ska med på resan, belöning efter match lixom =)
Sen for jag iväg för att ha en date med dr.Pina och nålen, ajajajaj var det där gör ont, men det är för bra saker!
Vidare till sjukgymnasten där allt var prima och till sist  till klubben för lite tidnings-snack och fotande, avslut med en lite konstig träning-men jag tycker det kändes bra!
 
Började morgonen med att baka banan/choklad-muffins(dem ska oxå med på resan) sen  har jag varit och fixat frippan till matchen-snygg som alltid när Maria pillar håret!
Ett sista jobbpass och sen hem och packa: tusen grejor på listan som ska med!
 
Imån bitti bär det av mot Falun =) längtar till fredag!
 
//Jo
 
 


Kommentarer
Tvekamp

Snyggaste frisyren! Tror dock tyvärr att det skulle vara svårt för mig att övertyga min icke-kampsportande flickvän att skaffa MT-braids. :)

Lycka till i Falun!

2013-01-24 @ 12:26:39
URL: http://vvv.tvekamp.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0