Tv-tider och gott!

Torsdag och jag börjar bli riktigt trött, veckan har verkligen gått i ett, har knappt haft en lugnt stund.....börjat vid fem varje morgon och slutat vid halvelva. Det känns att SM-finalen närmar sig, några hårda pass kvar innan jag börjar dra ner....
så här såg min dag ut igår:
5: pwo
5.45: uppstigning
6-7.10: säckintervaller
7-7.30: dusch och proteindrink
7.35-8 promenad med yager och föjla Filippa till skolan
8.20-9.20: Privatlektion
9.30-10.15: förberedelse av lunch och mellis till jobbet
10.20-11.10: promenad med yager och hämta paket från mmsports på posten
11.15-11.30: en kopp the och en banan i soffan innan avfärd till jobb.
12-20.30: jobb
20.30 pwo +proteinbollar
21-22.10 thaiträning
22.10-22.30: dusch och proteindrink innan sängen
 
Idag började jag ungefär samma fast jag körde löpintervaller i ett kallt och snöigt vinterland =) sen privatlektion, hundpromenad och jobb.
 
Proteinbollarna jag gjorde igår blev riktigt smarriga, här kommer recept:
 
2dl onewhey hasselnöt/choklad
1msk kakao
100g kesella
1dl kaffe
1,5dl hackade mandlar/hasselnötter
80g dinkelgryn
80g bovete
 
mixa allt och forma sen till bullar som du rullar i kokosflingor, ställ in i kylen *omnomnom*
Jag gjorde rätt stora bollar så det blev bara 9st, dem innehåller ca 12,5g protein och 213 kcal.
Jag äter två till mellis innan träning!
 
Glöm inte gå in och kolla på DS trademarks hemsida, dem har massa bra och roliga utbildningar: www.dstrademark.se
 
Fredag den 25:e januari är det ju som sagt dags för SM-final i Falun, den kommer att direktsändas på svt24 för alla som är intresserade av att titta på mig!!!
20:00-22:30 SVT24 och SVT Play X-trial, thaiboxning, draghund och squash
 
 
//Jo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0