Matchdag tre

Igår var det vilodag för alla fighters, så jag å Fia cyklade bort slagg ur benen sen hade vi planerat att sola och bada lite men tyvärr var inte vädret med oss. Istället tog vi oss in till Lissabon city med Stefan, freddan, Mackan, August och Elina. Det blev lite lunch, spring i affärer utan resultat, tur till havet och en fika innan vi drog hem igen, kände mig lite trött och sliten faktiskt.
Väl hemma hade jag typiskt nog gått upp trots en knaper diet :/ vilade lite innan jag badade bort lite vikt och sen la mig för natten, tyvärr sov jag dåligt och hade knappt gått ner i morse, kilot jag hade kvar tog nästan tre timmar att gå ner..... Jag ville gråta, bajsa och skära av ett ben, men till slut kl åtta, vägde jag in på 51kilon blankt, och plötsligt kände jag mig stark, laddad och glad!!! Tänk så mycket vikten påverkar mentaliteten :-) åt en god frukost och väntade sen på att lina å piff å puff skulle klara invägningen....tyvärr gick det inte bra för bröderna :(
Nu ska jag vila, äta och ladda, ikväll ska det smiskas finnar!!!!
Hell yeah!!!!
Puss
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0