Sommarbus

I onsdags var vi på maiden, Stefan fick två biljetter i 40-års present och valde faktiskt att ta med mig :-)
Så Stefan, Morgan, Sabina och jag begav oss mot Malmö och mötte där upp Hampe och Co. Det blev lite mat och dricka(vatten och sallad för mig) innan vi tog oss till arenan.
Maiden var grymma och vi skrek å sjöng och hade en sjukt bra kväll! Annars har träningen flutit på mycket bra, lite sparring med Madeleine vall och lina Länsberg, löpning, säckintervaller, och intervju med lokaltidningen och hd inför EM.

Idag har jag rastat Yager, haft lektion, snart nästa sen blir det egenträning och lektioner igen!

Pusshej
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0