Kärlek

Efter att ha umgåtts med Ampi och konfirmanderna ett dygn kan man nog säga att jag blev lite småkär i Eksjö. Fantastiska omgivningar, god mat och trevliga ungdomar! Fick vara med på fredagskvällens andakt på läger Nord där det gick igenom lite olika saker såsom: våga fråga lådan- här skrevs lappar med frågor som vem är Lisas bengt(har fått lära mig att alla har en Bengt=någon som man tycker om eller som tycker om en) hur ledarna kände varandra osv. Sen var det sång, genomgång av morgondagens program, dagen bästa-där många till min stora glädje sa Thaiboxningen, allmänna frågor, bl.a. Till mig :-) och en lugn stund med musik! Det var fantastiskt att se alla dessa ungdomar ligga i knät på varandra å klappa, klia håret och mysa, tjejer som killar huller om buller- det är fin kärlek det!

Efter att ha rivit av promenad, frulle, powernap och Thaipass med ampi blev det bilresa hem till Skåne igen, tack för allt allesammans!

Idag har varit slappesöndag till Max, i love it!!!

Glöm inte kolla nyheterna på hemsidan: http://johannarydberg.se/lankar.html

Puss
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0