Lazy day

I söndags hade jag absolut ingenting inbokat, minns inte när det hände senast....så fantastiskt skönt att sova länge (8) och sen ligga kvar och dra sig lääänge!!!
Gick upp och vek tvätt, fixade frukost till tjerna, Yager och mig själv, rastade Yager, dammsög gymmet, klippte klorna och duschade Yager-nu luktar han som en blomsteräng :-)

Sen hade jag kvalitetstid med min fina man utan mobiler, tv och datorer, ibland behöver man bara kramas!

Tog en tur till med Yager och avslutade kvällen med pizza!

Idag har jag jobbat, sen blev det intervaller i pålsjö med alla thaiboxare!

Nu är det sista veckan på jobb sen har jag massa tid att lägga på mina fantastiska kunder, välkomna att boka in er för kostrådgivning eller personlig träning!!!

Puss
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0