Anatomi och fysiologi!

I hela mitt huvud surrar latinska termer på ben och muskler, 2 dagars intensivt korvstoppande ;-) vi ska kunna namnet och vad den/det gör! Men vi har det fint, på skoltid är jag lugn och glad.
Stressen börjar på eftermiddagarna när jag ska hinna hem, promenera hund, träna, plugga och förbereda morgondagen......

Igår var det Madde-muffin och Miriam-mandelkubb på besök för Sparring! Bra wake-up call, längesen jag körde hård Sparring, gick hem med en blåtira, öm näsa och fläskläpp, tack tjejer för besöket, alltid trevligt!!!

Morgonen började med säckintervaller med stefan och Ikväll är det Sparring i Höllviken med Armand!
Förhoppningsvis lite plugg hos Adi efteråt.

Puss
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0