Bra flyt

På bilderna har vi dagens frukost och även några av mina favoriter, knäckebröd med keso och skivat ägg *omnomnom*
 
I tisdags kväll hade jag ett sånt där riktigt bra säckintervallspass, när jag kände att kraften började ta slut la jag i en ännu högre växel och bara köttade, kändes riktigt fint efteråt =)
 
Onsdagen bestod av privatelev, egenträning i form av hemmasnickrat crossfit, det såg ut ungefär så här: uppvärmning i blandade former, 20min armrap av 5*deadlift 40kg, 15*situps, 8*kippingpullups, 20*doubleunders,  10*tricep pushup on ball. Jag hann med ca 15 varv och var härligt svettig efteråt!
 
Fortsatte dagen med lite tvätt och två hundpromenader innan jag åkte till stallet för hoppträning med Centan, roligt som alltid! Å på fredag blir det mer av den varan fast med min favvo Snuselusan!!!
 
Imorse hade jag ytterligare ett bra pass med Stiffelistiff-man, kändes som jag hade bra med nrj, och mannen sa att jag sparkade hårt och bra =) wiii, kul!
Ikväll står löpning på schemat......PMA!!!
 
På youtube finns numera en higlightvideo med mig som min fantastiska man har gjort (tack älskling), kolla in den, länk finns även på min facebook-sida!
 
Puss
//Jo-on top
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0