Flooow :-)

Lyckliga jag, japp så är det!
Påsken inleddes fint på skörtorsdagskvällen med löpintervaller i backe och trappa, varvade ett ben, dubbelhopp, snabba fötter och ruscher, fint som bara den. Lagade snaskig köttfärssås och spaghetti som efterladd :-)

Fredagsmorgonen startade med min favorit Snuselusan❤( godaste mulen på bild) och terrängträning inomhus, det är barnsligt roligt och jag läääängtar till utomhussäsongen!!! Stort tack till Douglas som lånar ut den fina, och till underbara hästkompisar, Ville, Emma, Malin, Sara, vi hejar så bra på varandra!

Dagen fortsatte mot Broby, lite hundpromenader, soffhäng och middag!

Idag hade jag sovmorgon och sen drack jag bcaa-xx(www.mmsports.se) för att ladda för löptur.
Blev löpning 25min i lagom tempo, skulle intervallat men det var tyvärr för halt med nyfallen snö.

Snart kommer syskonskaran Nilsson så blir det påskmiddag :-)

Glöm inte kolla min grymma higlight på tuben: http://m.youtube.com/watch?v=zOXl9y1baTI

Glad Påsk alla!!!
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0