Kostrådgivning och Längtan

Fitnesstesterna igår gick käpprätt åt helvete...... Var alldeles för nervös, stressad och fipplig.... Och jag hatar att göra dåligt ifrån mig när jag vet att jag kan bättre, är dessutom en ruskigt dålig förlorare!
Den här delen kände jag mig minst nervös över, det har gått så bra när jag tränat *suck*
Säljdelen gick helt ok faktiskt, är ju inte så van men fick massa bra feedback på det jag kan träna/tänka på, tack Shad och Ds Trademark!

Var inte färdig med testerna förrän halvsju. Sabina och jag köpte mat på vägen hem och några godisar, var helt färdig väl hemma igen.

Idag började kostrådgivningsdelen, love it!!!

Måndag och måndagsklubben hos Malin med god mat.

Idag börjar det kännas riktigt tråkigt med utebliven match på lördag :-(
Inget i sikte och dålig motivation hör ihop för mig....vill ju slåss, längtar!

Nu sova
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0