Motivation

Har haft lite bloggpaus och lediga dagar, spenderat dem med att städa och organisera mina köksskåp. Inte riktigt klar men kommit en god bit. Har även varit i Gbg på blixtvisit och hälsat på vänner och familj!

Har haft det torrt på fightingfronten men nu verkar det eventuellt som det är på väg något roligt in, när allt är klart lägger jag såklart ut det :-)
Det där med motivation kan för min del vara svårt när jag inte har något mål, alltså match så nu ska det tränas så det står härliga till, blev bara tre pass denna veckan.
Bring next week please!

Idag fick jag min första kostrådgivningskund :-) awesome!

Snart är det dags för jobb på NetOnNet!
Det innebär hela helgen.....

Kontakta mig om ni är intresserade av att lägga om kosten för viktnedgång, viktuppgång eller bara för att få en hälsosammare livsstil!
Jag gör så små förändringar som möjligt för dem som vill och stora förändringar för dem som vill prova något nytt.

Ciao
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0