Välkommen tillbaka

säger jag till matchträning och motivation!!!
Sent igår kväll spikades matchdatum i Helsingfors, Finland den 27: april. Jag ska möta en finska jag inte hört talas om innan, Mirja tror jag hon heter......det ska iallfall bli riktigt roligt!
 
Startade dagen med PWO på :bcaa-xx, ALA, ALC och Ursobol (Tack MM sports) sen tog jag en lite sväng med min glada hund i solsken innan det var dags för dagens första intervaller.
Jag värmde upp med ca 15min jogging i bra tempo, ca 65-70% av maxpuls.
Sen körde jag 8st intervaller i backe och 8st trappintervaller-varvade små snabba steg med långa steg.
Efter det fick jag en akut kräkkänsla....bra tecken på att jag kört max och tagit ut mig.....fast kunde bara se att pulsmätaren låg på 187 som mest.....men den var lite knas under hela passet, behöver nog byta batterier.
Avslutade med nedvarvningsjogg och sen gång i raskt tempo hem.
Fick i mig en smaskig shake på whey 100 mixat med vatten och banan efter passet =)
 
Ikväll blir det säckintervaller och jag känner mig redan helt slut, men PMA, PMA all the way som vi lärde oss på DS trademarks pt-skola(www.dstrademark.se). Alltså Positive mental Attitude!
 
//JO
 
 


Kommentarer
Linnea

Hej Johanna! Kul att du har match pågång. Gå in på denna sidan och kolla deras rankinglista. Där brukar finnas information om hur många matcher de gått och vilka de mött.

www.muaythai.fi
Linnea i varberg ;)

Svar: tack=)
Muaythaiforlife

2013-03-26 @ 20:50:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0