alternativ helg

Peter sitter i bilkö

I helgen har jag surat lite....eller egentligen inte surat, men min boxningsmatch den 1:a juni blev än en gång inställd =( Så jag valde att göra andra saker än att träna faktiskt.
I fredags var jag i stallet och red 3 hästar, ut i skogen med två och hopplektion med en tredje, det var en mycket bra dag med massa sol.
På hoppningen fick jag skutta hinder utan stigläder, därav en härlig stramande träningsvärk i låren, men Centa var verkligen jätteduktig! Tack Douglas och Thomas!
 
På eftermiddagen begav vi oss till Göteborg för att fira systerns 35-års dag, och vi fastnade i värsta bilkön på länge.....eller typ i hela mitt liv, stod helt still utanför Halmstad och fick sen köra gamla motorvägen till Falkenberg, hela resan tog 3,5timme, vanligtvis tar det två timmar......men väl framme fick vi god mat och hade en fin kväll!
 
I lördags gick Filippis, Pappa, hundarna och jag på en jättemysig, solig morgonpromenad sen åkte vi till stan för lunch och möta upp Stefans kompis. Hann även titta lite på Göteborgsvarvet innan himlen öppnade sig och regnet stod som spön i backen, helt galet och Filippa och jag blev tokblöta!!!
 
Väl hemma i skåne igen tog jag mig till Sillen& Makrillen för att möta upp tävlingsgruppen, vi hade en finfin utekväll, Tack allihopa!!!
 
Igår hade jag två lektioner på morgonen med duktiga elever sen fortsatte vi på gymnastikuppvisning med Filippisen.
 
Alltså ibland undrar jag vad som har hänt med mig, har blivit så himla blödig......tittade på minsta barngruppen 3+ när dem visade lite rörelser och jag blev typ tårögd för att dem var så duktiga......och det där har hänt ganska ofta på senaste att jag tycker saker är så himla fiiiint.......JAG MÅR ILLA!!!
 
//Jo-mental insanity?


Kommentarer
NinaKatarina

Ha ha ha, den biologiska klockan som tickar ??!!

Svar: eh nej, jag är inte sugen på barn!
Muaythaiforlife

2013-05-20 @ 13:54:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0