Kalas

I helgen var det kalas för Linnpan som fyllde 30år! Vi höll hus på Jacob handens hus, vädret var strålande och vi hade en mycket trevlig kväll!!!

Jag som är lite ovan att dricka vin vaknade halvsju och hade lite ont i huvudet..... Låg i soffan en stund innan jag rastade yager.

Sen fortsatte jag med en cykeltur ner till Ampi i stan och bakade Scones till henne och Martina, mums!
Hjälpte Ampi med diverse grejer innan jag cyklade hem igen vid fyra. Resten av kvällen var lugn och skön!

I veckan har det mest varit träning och jobb med företaget!

Imån ska jag till Armand och boxas :-)

//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0