Underbara härliga vår!

Har haft en härlig helg med underbart väder!
I fredags hoppade jag min favorit fröken snus för Thomas, roligt, jobbigt och bra! På eftermiddagen grillade vi korv och hemmagjorda burgare och hade det mysigt.

På lördagen gjorde jag comeback på träningen efter match, mest blivit promenerande och en liten löptur under veckan. För en gångs skull var det riktigt roligt på sparringen som för mig annars brukar vara ångest..... Tror det beror på efter match-känsla och att jag var avslappnad!

Eftermiddagen spenderades i stan, lunch med vänner, titta på springtime och köpa nya vårjeans. 299kr på H&M, perfekt.

På kvällen grillade vi med thaiboxarvänner, badade bubbel och tittade på Glory. Fantastiskt dag på alla sätt!

Söndagen startade tidigt kl fem med boxning på kanal tio, Maywether of course! Sen hade jag lektion, hundptomenad, lektion igen med superduktiga Cilla, hon har bara kört thai 2 gånger men lär sig snabbt!

Sen var det kalas i Hässleholm och väl hemma igen var det hundpromenad och altanpyssel på schemat-full rulle!

Denna veckan har jag semester från NetOnNet så jag har ägnat mig åt fönsterruta och lite solhäng.

Nu väntar jag på Shad från Ds Trademark för roliga grejor!!!

//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0