Hosta, Hundbett och ångest



Jag är sjuk och det suger.....snorig, hostar lungorna ur mig och har feber....tur i oturen så har det ösregnat sen vi kom till patong i torsdags kväll!

Ovan har ni en bild på en mycket bra mitshållare Liam (å jag då) som jag tackar stort för vistelsen på Kiatphontip gym, älskar det stället, bra träning, trevligt folk och fantastisk mat!!!
Å by The way så på mitt sista eftermiddagspass när jag var ute på uppvärmningsjoggen(alla andra hoppade rep)  så kom de tre hundar rusandes mot mig, dem brukar komma men gå igen när man inte bryr dig så jag tittade rakt fram å fortsatte, plötsligt kändes det som ngn nöp mig i baken, tänkte att jag inbillade mig men sen kom det ett till, hundjäveln bet mig, chockad sprang jag vidare och grät en skvätt....sån tur var gick det inte hål, hade bara rött märke på aset!! 
I survived ;-)

Här har det inte blivit en endaste träning hittills pga att jag varit sjuk sen vi kom :-( 

Ångesten är jobbig....trots att jag lovat mig själv att ta det piano och träna när jag känner för det och kan så brottas jag
Dagligen med ångest om jag missar träning *suck*

Å wi-fi i våran lilla lägenhet funkar inte så nu sitter vi på ett ställe en bit ifrån och dricker te!

Uppdatering slut för idag, trött och febrig och mycket gnällig!!

//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0