Myggdelikatess

Imorse blev det ingen träning heller.....hade sjuka problem med sömnen inatt, kunde bara inte somna och blev dessutom ihjältuggad av myggor.....varför i hela fridens namn smakar jag så fantastiskt i myggornas smak???? Det gör mig tokig!!!
Plus att jag har sjukt ont i nedre ryggen, spänd i gluttarna, värker konstant och har gjort sen igår morse. Blir det inte bättre har jag fått ett nummer till en kiropraktor här i Bangkok av Rob. Kände hur jag överkompenserade sparkarna igår för att jag hade ont :/

Idag har jag legat vid Poolen och läst en bok. Nu är jag tebax på gymmet och ska strax prova att träna å hoppas ryggen håller!

Ikväll blir det Bangkok och phadthai :-)

//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0