Heja Sverige!!!



Finaldags för Alex ikväll ska bli så roligt, jag intar min roll som filmare, hejarklack och sportkommentator igen, ska skrika rösten av mig, go team Sweden!!!
Önskar jag själv hade varit med och fått möta miss Thailand som ställde in matchen i vegas i september.....men jag blickar framåt, snart boxningsmatch!!!

Igår hann jag med 3 promenader och 2 träningspass, intervaller och Thai med Anna Tatjana(från Norge men tränar numera i Halmstad), kändes mycket bra faktiskt!!

Nu sitter jag och har ätit frukost i den som vanligt fulla restaurangen, ska vila en stund innan det är dags för träning igen!

Imån åker jag äntligen hem <3 längtar efter min lilla sofftjuv Yager!!!

Håll nu alla tummar, tassar och tår för kalven-Alex Harris!!!

//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0