tips!

Hej va tiden går.....
Hade besök av fina Tyson i helgen. Tyson heter egentligen Therese men fick smeknamnet för längesen när hon kom med en blåtira till jobbet, det hade inget med slagsmål att göra utan kom sig av ett insektsbett, men Tyson hänger lixom kvar, tom min mamma kallar henne Tyson =)
När jag började jobba på Mcdonalds tyckte jag hon var lite bitsk och läskig men när jag väl lärde känna henne så insåg jag hur bra hon är, en framåt tjej med skinn på näsan.
Med Tyson och Lina gjorde jag min första thailandsresa, hon är en fin vän som jag är glad att ha i mitt liv!!!
 
Fantastiskt trevligt att få promenadsällskap hela helgen, jag borde ha vänner här jämnt ;-)
Pressade Tyson i gymmet 1,5 timme i fredags, hur kul som helst faktiskt. På kvällen fick jag själv plågas i svettdräkt.......min kropp samarbetar absolut inte med mig och jag har det tufft med vikten vilket påverkar min motivation,.....de dödar lixom allt, min kärlek till thaiboxningen.....förhoppningsvis ska jag få lite hjälp med detta och få ordning på det efter combat games! Innan hinner jag inte få ordning på kroppen då det är en längre process utan nu gäller det bara att komma ner till matchvikt!
 
Bakade underbara proteinbollar i helgen oxå, här kommer receptet:
1dl body science chocolate almond kasein
1,5 msk kakao
40g mm sports jordnötssmör   el mandelsmör
kallt kaffe tills det blir en bra konsistens (ta inte för mycket)
 
Ställ in i kyl en stund innan du rullar till ca 8st bollar.
Smält 50g 70% choklad (jag hade med kokossmak) i en kastrull, lägg ner bollarna med sked så dem får choklad runt om, lägg sedan upp på fat med kokos och strö över. Låt stelna i kyl. Smakar helt fantastiskt.
Jag gjorde en sats med mandelsmör och en med jordnötssmör, tyckte båda var lovely!!
 
Min härliga sponsor DS trademark
växer internationellt och söker personal som talar tyska/danska. Så om ni brinner för träning och talar dessa språk tveka inte att höra av er till Shad [email protected] / 0709 56 18 08.
 
Vi ordnar även 50% rabatt på skinskläder och 50% rabatt på kostrådargivarkursen.
Kontakta Shad, han har koll på läget =)
 
Igår hade jag förresten min första massagekund och allt gick jättebra =) Välkomna ni andra som behöver knådas!!!
 
ha det fint
//Jo
 


Kommentarer
Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i Hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

2013-11-19 @ 16:03:11
URL: http://www.hittarecept.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0