Bästa påskpresenten.....

 
 
Som jag sa så fick jag ju en påsk-present I fredags, det var typ den bästa påsk-presenten ever, sjukt glad tjej heeela helgen och nu oxå!!!
 
Ni som inte redan har sett det på facebook, gå in & kolla här: http://enfusion-tv.com/2013/?p=1395
 
Det ska bli så sjukt roligt och jag längtar redan!!!
 
Men först VM =) bara tre dagar kvar tills vi åker, ska bli galet roligt!
Igår kom dom ner från HD och fotade oss och körde lite webb-tv, ska bli kul att se när det är färdigt.
 
Idag tog jag en lugn morgon, softade lite framför tv/datorn och drack lite te innan jag begav mig ut på morgonens löptur vid nio. Sprang min vanliga runda på 5km och sen körde jag 6st backintervaller, 6st raksträckor (sprint 60s, vila 20s) och sist men inte minst 8st backintervaller med olika steg. Kändes sjukt skönt när jag var färdig efter en timma =)
 
Nu har jag suttit med hela årsredovisningen till mitt företag och postat allt till min revisor, hon är guld värd och jag rekommenderar henne starkt till alla som för första gången startar eget. Christel Hemmings revision AB.
 
Snart dags för läkarundersökningen inför vm, sen blir det lite job och till sist dagens andra träningspass med bröderna Hoang och Sabbeslabbe =)
 
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0