Proteinbrownies

När jag har tid över har jag lite bloggar och webbsidor som jag gillar att titta igenom, en av dom är www.proteinpow.com
Anna som har den sidan är helt fantastiskt på att baka alla gottigheter som finns med proteinpulver, i love it!!!
Jag har även varit på en endagskurs med henne för att lära mig baka med proteinpulver!
Från denna sidan kommer min senaste gotte proteinbrownies, jag tog hennes recept och ändrade lite så det skulle passa mina smaklökar :-)
166g Lindahls kvarg
232g äggvitor
67g doublerichchocolate casein
16g kakao
6g kokosmjöl
28g mandelmjöl
12g jordnötssmör

Blanda allt och klicka ut i en form, grädda på 175grader i ca 15min.
Till och med stefan tyckte den var helt ok!!!!

//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0