Recept på proteinbars



Jag utlovade recept på mina proteinbars jag lade ut bild på häromdagen:
200g whey100 body science chocolate almond
100g fiberhavregryn 
20g kokos
50g jordnötssmör
50g honung(går bra med äppelmos oxå!)
30g kakao
1,5dl mjölk( jag använde mandelmjölk som jag hade hemma)

Blanda ihop det torra och sen i med det andra, tänk på att ta lite mjölk i taget så ni ser att smeten inte blir för lös, den ska gå att arbeta till en smidig deg som man formar till en stor rektangulär kaka.

Smält sen 40g 70-85% choklad och pensla på, toppa med 5g kokos, ställ in i kyl och låt stelna.
Jag delade min i tio delar och tar en var till mellis, perfekt att mumsa på!

Annars har det varit full rulle nonstop idag.
Började halvfem med uppstigning, drack aminosyror från mmsports och inväntade Sabina, vi tog oss ut på en löptur, 20min uppvärmning sen lagom till vi skulle starta intervallerna började det regna, men vi drog åtta backar och tolv trappor, sen sprang vi hemåt 20 min med två spurter!

Fortsatte morgonen på Fnf med en ambitiös klient, hem till nästa och sen har jag suttit och gjort tio kostscheman till mina kunder, tog en paus med lunch och rastade Yager.
Efter avslutat jobb blev det träning med stiff, 5ronder mits, 5 ronder sparring och 2 ronder clinch, avslutade med vidrig stretching för mina stela ben :P
Sen har jag lagat middag, ätitoch promenerat Yager igen, ska äntligen sjunka ner i soffan för kvällen, det börjar om 4,30 imån bitti igen :-)

Puss
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0