Stockholmsresa



Då sitter vi i bilen på väg hem till Skåne igen då. Stefan och jag har spenderat en mycket fin weekend med en av mina favorit-fighters Sofia Olofsson och hennes andra hälft Markus Österblom.
Vi kom i onsdags kväll och startade med att springa milen(Sofia och jag alltså, Stefan låg i soffan) jag svettades som en tok efter 6 timmar i bilen och tyckte det kändes tok-tungt, det var skönt när vi väl var klara!
Torsdagen bestod av träning med lex och Stefan, lunch och middagslur, intervallöpning i Fias trappor med Stefan ivrigt påhejandes, kvällsdopp i sjön och middag. På fredagen körde ett pass med Lex på morgonen-trötta och slitna, fortsatte med att göra Stockholm, käkade på Petters käk och vandrade runt stan, perfekt dag med underbart väder. På kvällen. Bjöd jag på middag, smaskig pestopasta.
I lördags var det tjejsparring på slagskeppet, sju tappra tjejer krigade på i 1,5 timme sen gav vi upp. Inte mitt bästa pass, kände mig sliten å långsam men övade på mina uppercuts vilket ändå gick hyfsat :-)
Kvällen spenderade vi på gröna lund med att åka massa roligheter, inzane stod nog för kvällens bästa, och blå tåget var galet hysteriskt med mig och Fia klamrandes fast på varandra skrikandes och skrattandes :P

Tack Fia å Mackan för en kanontrevlig vistelse, ni har en speciell plats i mitt hjärta(grisen oxå såklart)❤️❤️❤️

Puss å kram Stockholm 
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0