Julbak



Efter matchen förra helgen har jag vilat. Brukar försöka ta igen lite sömn, kompishäng Och annat när jag inte tränar. Men mitt i julstressen så har vännerna lite mindre tid så jag har jobbat, chillat, ridit, och gjort julhandling!

Igår gjorde jag comeback med sparringpass, gick faktiskt mycket bättre än väntar och jag hade roligt!

Idag sov vi länge(9) och sen hade jag en skön singelfrukost innan Filippa vaknade och vi satte igång bakningen.
Vi har bakat butterkaka med saffran, rockyroadgodis, bounty, Mozartkulor, nutellafudge, knäck, mjuk pepparkaka och mjuk saffranskaka!
Allt färdigt för julafton :-)

Körde ett pass med Stefan dom gick både bra och lite mindre bra men avslutade ändå bra!

Nu är det chill framför pirates.
Precis kollat in grymma Iman på enfusion, ska bli så kul att ses nästa år!!

//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0