Natural isn´t normal and normal isn´t natural!

 
jag längtar efter sol och värme......här är det kallt och regnigt och jag är snorig!
 
I helgen var jag med Ds på löputbildning i Malmö, jag kan bara säga att jag är totalt Lee Saxified =D
Lee var en fantastisk inspirerande lärare och jag har haft det så sjukt roligt i helgen och lärt mig massor!!!
Lee förespråkar att vi ska gå tillbaka till det mest naturliga, spring barfota eller med en intelligent sko. Vi kommer nu att ha löputbildningar via Ds där man kan lära sig rätt löptekniker som håller er skadefria. Visste ni att 80% av alla som springer skadar sig på ngt sätt?! Varför inte ta chansen att vara skadefria och springa på rätt sätt!
Läs mer om Lee på http://www.vivobarefoot.com/se/learn/resources/lee-saxby.
Lördagskvällen spenderades med hela kurs gänget, vi firade Mahsas födelsedag och käkade god mat och drack öl/vin.
 
Nu ska jag fortsätta med jobb att hitta sponsorer till VM i Malaysia i maj!!!
 
Puss
//Jo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0