Tiden går



 
Tänker jämt på att jag ska blogga, men allt går lixom i ett hela tiden.....
Förra veckan var en lugn vecka, ingen träning, bara vila och återhämta ryggen, lite tråkigt och lite skönt!
Var i Göteborg och medverkade lite på DS event i Nordstan, stod i montern och pratade med människor, hade en liten uppvisning och skrattade åt herrarna på bilden  ovan......dem försöker blåsa upp ballonger till ballongfigurer :P
Passade på att träffa lite vänner och promenera och äta frukost, firade mitt guld med familjen och begav mig på lördagen mot skåne igen.
 
det blev fest med alla thaiboxare på kvällen, tack för det alla!
 
Lite mindre att göra denna veckan då några kunder är bortresta och sjuka, har tränat lite själv på hästryggen och thaiboxning. Idag står et styrka på schemat med Stiff the man!
 
Här är min fina nya tröja jag klickat hem från MMsports. gå in via länken och beställ en du också!!
 
 
Nu ska jag äta mellis =)
ha en fin dag allihopa!
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0