Ume!!!



I torsdags kväll frös jag extremt mycke, bäddade ner mig med långa pyjamasbyxor, linne, långärmad tröja och två duntäcken *brrrr*.

Igår försökte jag sova ut och lyckades efter några vakningar att sova till nio, jippie!!
Sen hann jag med en kort massage, promenad med yager, bakade muffins och småkakor, dusch, plocka undan, byta lakan och handdukar innan vi åkte till flygplatsen vid halvett!

Väl framme i Umeå traskade jag iväg och mötte upp Madde på Clarion för en het date......alltså svettdräkt i bastun!
Gick bra och relativt snabbt, ligger nu och väntar på att vi bege oss mot invägning och fruuuuulle-mumma!!!

Bring on tonight!!!!

Puss
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0