Födelsedagsfirande och detox!



Igår var det Stefans födelsedag och jag hade fixat så jag var ledig på eftermiddagen så schemat var busy!
Gick upp 5,50 för att ordna lyxfrukost(bacon, ägg, mackor, kaffe mm) sen gick jag upp och sjöng födelsedagsvisa och lämnade presenter!
När Stefan stack till jobb gick jag med yager. Betade av några kunder innan Filippa kom hem vid ett,  vi fortsatte med storstädning, handling, bakning, dukning och matlagning. Tog en promenad med yager igen innan våra gäster kom(grannarna! Sen åt vi lyxmiddag med löjromstoast, oxfilé, potatisbakelser, sallad, olika såser och avslut med hemmagjord prinsesstårta!
Vi Hade en jättemysig kväll <3

Idag började jag med en detox som jag kommer berätta mer om när jag är klar och om jag är nöjd!
Men i korta drag äter man ingen fast föda på två dagar och resterande sju endast 600kcal.
Wish me luck :-)

Tyvärr är jag ganska dålig på att blogga nuförtiden men ni kan följa mig på instagram: Pt_johanna eller på fb-sidan Pt-Johanna

//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0