IFMA-kladd från vm



Idag skulle det enligt ifma vara en invägning som inte var så noga, man kunde väga lite över för att imorgon bitti(fredag) väga in rätt för senare lottning.
Men, när man är iväg på stora mästerskap ska man aldrig vänta sig att ngt blir som man trodde.....så väl på arenan fick vi beskedet att det var riktig invägning ikväll eller imån. Jag funderade en kort stund innan jag bestämde mig förr att jobba bort den lilla vätskan jag hade(51,2) så jag fick låna Tommy Hansens badkar(tack Tommy) å svettades i 20min sen var saken biff :-)

Sen tar det ju alltid lite tid i sådana här sammanhang och det rådde lite allmän kalabalik i det svenska laget eftersom vi blivit lite felinformerade från början! Vissa bestämde sig för att väga in imån, vissa blev arga och alla var nog trötta. Men är det något jag lärt mig är det att hålla huvudet kallt och bara infinna sig i situationen då ödslar man minst nrj!!!
Så jag vägde till slut in på 50.82 like a boss :-) och sen åkte vi från Helsingborg och åt lite mat, mest kyckling och en ananasjuice för mig.
Strax sova lite, imån blir det lite chill, vänta på lottningen och kanske ta lite vikt om man ska matcha på lördag *hoppas*

Vi hörs snart
//Jo


Kommentarer
Cornelia

Hejja dig älskade hjärtat! Är med dig i tanken hela tiden! Massor med kärlek till dig!!!

2014-05-01 @ 22:41:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0