Varför sova Lixom


Jaha, klockan är tio i fem och jag är vaken....det är den där inbyggda klockan som går upp 4,30 på vardagarna för att träna med Sabbeslabbe ❤️. Idag är det lördag=sovmorgon....och kroppen verkar inte vilja sova och det dröjer innan folket i huset här vaknar. Har även en av mina Göteborgsfavoriter Erica på besök :-)

Igår var en bra dag, träning med Summe, handla mat, storstäda huset, klämma in jobb, promenera yager*2, baka kladdkaka till dom som får äta, laga middag, köra intervaller på fnf, hämta icca, äta mat, titta på tv, promenera, sova, jag gillart.

Bara två veckor kvar till match, ska bli så roligt!!!
Tror det kommer bli dn bra gala.
Det hade varit jättekul om ni vill komma och titta, 22/11 på amiralen i Malmö, biljetter finns på Julius biljettservice.
Nu ska jag typ dricka te.
Puss
//Jo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0