70-års kalas!

I helgen styrde vi bilen mot Göteborg för att fira min far, 70-år... Fast pappa känns inte som sjuttio, för sjuttio är ju gammalt....eller? Nääää min pappa är inte gammal på något sätt, han är grym, fräsch och den allra bästa pappan!!
Vi firade med bubbel, middag tillagat av alla barn och tårta såklart!

På lördagen åkte jag till kettlebellcenter i Göteborg för att vara med på toughestträning med Joseph Stone, 1,5 timme med löpintervaller, hinderbana och en mix av farmers Walk, boxjumps och utfallssteg, verkligen såå roligt!
Och givetvis(som alltid efter utfallssteg) så har jag nu sjukt träningsvärk i rumpa och lår, det gör ont att sätta sig och resa sig :P

På kvällen åkte stefan och jag till min kusin Sanna och hennes barn för att äta middag, det vet verkligen såå mysigt, vi ses inte så ofta men det är alltid lika trevligt. Det var även första gången hon fick träffa stefan(trots att vi varit ihop i 4,5år)!
Avslutade helgen med en hundpromenad med mina päron på söndag morgon och en frukost hos min äldsta systerJulia❤.
Hejdå Gbg och tack för all kärlek!

I helgen är det dags för toughest Göteborg, jag längtar, ska bli så kul. Å mina fina vänner Cornelia och hennes man Christian kommer och tittar och hejar på mig :-)

Snart dags för dagens pass nummer två, Thaiboxning!!
//Jo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0