Som hemma



När jag kom till superpro, samui så kändes det lite som hemma, folket, boendet, lukterna, har varit här några gånger innan vilket känns bra!

Dom första dagarna har flutit på bra med träning, det har varit lite halvgrått och regnigt vilket är perfekt att träna i :-)

Söndagen bestod av ledig dag med promenerande i hela chaweng, några koppar te och middag med Iman och Mark!

Idag har det varit fint väder under dagen så Fatima och jag drog till stranden en stund och lunchade.

Är precis duschad efter träningen och ska iväg och käka med Fatima. Vikten ok än så länge, väger 55 utan att banta och invägningen är den 17 så det borde vara lugnt. Dock brukar jag vätska mig mycket här i Thailand så det gäller att ha koll!

Hörs snart!
//Jo


Kommentarer
bexollila

nu är veckans blogg uppe, var med vet jag - http://www.nattstad.se/bexollila/tavling---veckans-blogg-15383597#

2014-09-09 @ 15:06:58
URL: http://nattstad.se/bexollila


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannarydberg.blogg.se

Elitträning och svenssonliv

RSS 2.0